badsha Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Nye sommfelger som passer 3 serie med 3 mnd gammle dekk. Er ikke kantkjørt. 17" stilige felger som har sitti på en E90 men passer alle 3 serier event ande bmwer [ 1 år gammle "seven" felger med svært gode vinterdekk(yokohama) med godt mønster!!!! http://images.bimmers.no/files/pm2v872lg7ptlciydgg1.jpg[/img Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfheim Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Dimensjoner hadde vært greit. Ser at vinterdekkene er 235/45-17 er det dimensjonene på sommerdekkene også? Hva slags dekk er det? Bredde på felgene hadde også vært fint. Hva slags pris ser du for deg? Og til slutt, hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 heisann:) passer de vinterdekka bmw e36 318i?? og slag beløp tenker du deg for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 jeg bor ganske nærme deg foresten så vis prisen passer budsjetten min så kommer jeg gjerne og tar en titt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hvor mye skal du ha for de øverste sommer dekka`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Dimensjoner hadde vært greit. Ser at vinterdekkene er 235/45-17 er det dimensjonene på sommerdekkene også?Hva slags dekk er det? Bredde på felgene hadde også vært fint. Hva slags pris ser du for deg? Og til slutt, hvorfor selger du? Hei Alfheim måla på sommerfelgene er 225/45 R17" og har ET38 pris? jeg er faktisk usikker. da de fulgte med bilen jeg nylig har kjøpt hvorfor jeg selger, er fordi jeg har solgt min E36 og har da ikke bruk for dem og da står de her å støver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 heisann:) passer de vinterdekka bmw e36 318i?? og slag beløp tenker du deg for dem? Heide passer perfekt til E36 318i da disse orginalt har sittet på en E36 316i 98 mod sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 hvor mye skal du ha for de øverste sommer dekka`? bare kom med bud, da jeg helt ærlig ikke har peiling:S men felge er kun kjørt 5000 km, dekka er så godt som nye samme er felga uten riper etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 jeg bor ganske nærme deg foresten så vis prisen passer budsjetten min så kommer jeg gjerne og tar en titt;) bare kom når du kan!! sender deg nr på PM:) så kan vi jo diskutere prisen når du får sett felgene med dine egne øyne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarne Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Har du solgt vinterdekkene og passer de E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 3000 sommerdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 se pm marcus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 hva er " på de øverste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Hei det står i overteksten at begge felgsettene er "17:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå