Bimmer327tic Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Har en e-30 som skulle vært til lakkering. Var meningen jeg skulle levere den i neste uke hos Jema lakkering, men grunnet sykdom så ble dette utsatt på ubestemt tid. Lurer da på om dere har noen andre lakkerings verksteder og anbefale i vestfold? Eventult en flink lakkerer som tar slikt på kveldstid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 BMW bruker Gjølberg Billakkering på Vear. De ga meg en hyggelig pris på lakkering av bakrutespoileren på 1eren, og tok taket på 1eren på garanti. Ikke noe å klage på der såvidt jeg har sett... Men normalt tror jeg ikke de er blant de billigste, så du får vel bare be om en god pris og se om det er bra nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Larvik billakksenter, spør etter Kenneth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer327tic Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Det ble Larvik billakksenter. Skulle komme en og se over bilen i morgen og gi meg ca. pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Ellers så har du også Vestfold Autolakk i Kodal, har brukt dem selv og kan ikke si meg annet enn fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts