SimonAunan Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Er det krom nyrer på e30 shadowline? Jeg og en kamerat har en diskusjon, jeg mener den er levert med krom nyrer og svarte lister. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Er det krom nyrer på e30 shadowline? Jeg og en kamerat har en diskusjon, jeg mener den er levert med krom nyrer og svarte lister. Skal ikke si sikkert at e30 har det, men e34 shadowline ble levert med sorte lister og crome nyrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Det er vel ingen BMW som har blitt levert orginalt med sorte nyrer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Otterlei Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Det er vel ingen BMW som har blitt levert orginalt med sorte nyrer? +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts