Daske Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hei, Har en BMW E34 540Ia 1993mod som jeg skal ta motor, diff, driverk mm. som skal over i min BMW E34 520i 1989mod. Har letet etter en manual på nettet utrolig lenge nå som frks en Haynes bok i Pdf format, men fant fort ut at Haynes ikke dekker V8 modeller(selvfølgelig) lurer derfor på om det finnes en ganske omfattende guide på demontering av 540 (V8) helst motorbytte guide og demontering å installering av varmeregister. Håper på svar Trenger desperat hjelp. Med vennelig hilsen Robin.
Smurfen Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 http://www.amazon.co.uk/BMW-Service-Man ... 380&sr=8-1
Daske Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Takk, men det er det å betale fr ei så gammel bok da:P
HMW Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hvis du trenger en Haynes bok til den bilen så tror jeg du vil få et problem med prosjektet ditt. Det er mye jobb og ledninger og småtteri som er annerledes. Så om du ikke er desperat nå så blir du det ihvertfall når du er halvveis. Fint med emner som virkelig beskriver hva det handler om
Daske Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 hehe:P ja, formulerte meg litt feil istad, mente noe likt en haynes bok:P
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Det ligger pdf bok ute fra Bentley. Den finner du her. Den er litt vanskelig å finne frem i, så jeg ville egentlig anbefalt deg å kjøpt boka først som sist. mye kjekkere i papirformat.
icemanM5 Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 http://www.amazon.co.uk/BMW-Service-Manual-1989-1995-E34/dp/0837603196/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1283370380&sr=8-1 Har denne boka selv, og må bare si at jeg ikke synes den er verdt penga sine... Det står bare litt mer enn i haynes bøkene, men er ikke noe som tar for seg V8 motorene på noen bedre måte enn bare litt sånn generelt... Hadde håpet det var litt mer spesifisert og litt mer teknisk, med tanke på at boka er tykk som faen.. Men det er for det meste bare generell info om E34 tvers igjennom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå