AndreasBr Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Hvor vanskelig er dette? Noen som har forsøkt/gjort det før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Det kommer veldig an på hva du har fra før av ledninger. Regner med det er snakk om OBC? Den store? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Det er snakk om installasjon av den store OBC'en ja. Er det mulig at jeg har CC selv om bilen ikke originalt kom med OBC? Samtidig, noen som vet om en evnt ny motor må ha hatt asc(anti-spinn) fra før, eller om jeg bare kan flytte over fra min motor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Nå har jeg installert OBC'en, og tenkte jeg skulle prøve å finne CCM modulen. badsha sa at når han fikk nye baklykter måtte han ha CCM versjonen, fordi den vanlige ikke funka. Betyr dette at man har CCM? (Isåfall hvor er boksen?) Den viser gjennomsnitt osv helt fint. Noen som vet hvorfor den skal kobles til(Noe jeg ikke har gjort) disse?: Exterior lights Digital klima ZKE boksen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts