Hjelen Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 1992 E30 325iX Touring Motor: M20B25 Farge: Diamantschwarz metallic (181) Felger: BBS 15" Litt info: Nå har jeg gått til innkjøp av en E30 325iX Touring. Impulskjøp egentlig. Men siden jeg har solgt min E46 320dT, å M535`en står uten skilter i garasjen, så måtte jeg jo ha bil Utstyr: ABS. Skinn. M-ratt. M-girkule. El. ruter. El. Takluke i glass. Avtagbart hengerfeste. Diff.sperre. Varme i seter. Sentrallås. Planer: Pusse litt rust. Tone ruter. Skifte blinklys. Skifte baklykter. Mulig M-tech II Kom med tips/meninger Inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Når anbefales regreim skifte? Ble skiftet på 127 000km, nå har den gått 223 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 du som stakk av med denne ja,lurte på å lenge den skulle ligge så billig som den var.. kan bli bra med noe mtechII. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 ja, det ble en rimelig kjapp handel var flere interesserte, så måtte bare slå til M-techII blir aldri feil på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Når anbefales regreim skifte?Ble skiftet på 127 000km, nå har den gått 223 000km. Er det ikke 120 000 km da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 ser ut til å være bra bil for lite KR. skift den! lett å bytte og koster lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Når anbefales regreim skifte?Ble skiftet på 127 000km, nå har den gått 223 000km. Er det ikke 120 000 km da? Ja, jeg tror. men jeg regner med noen her inne vet bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 grattis me "ny" bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Takktakk, Haugen Var bestemt på at jeg aldri skulle ha E30 Touring, men kunne ikke la denne gå fra meg Skulle egentlig ikke ha 3-serie i heletatt Ta deg en tur på photoshoot med din å min en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Når anbefales regreim skifte?Ble skiftet på 127 000km, nå har den gått 223 000km. Er det ikke 120 000 km da? Ja, jeg tror. men jeg regner med noen her inne vet bedre enn meg Det er det nok, for jeg har ikke allverdens peil jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Hehe Rem blir bestilt så fort penger kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Takktakk, Haugen Var bestemt på at jeg aldri skulle ha E30 Touring, men kunne ikke la denne gå fra meg Skulle egentlig ikke ha 3-serie i heletatt Ta deg en tur på photoshoot med din å min en dag Må prøv å få t det ei hælg ja... Ska du itj ha dæ fælga no da... 9x16" keskin kt1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Takktakk, Haugen Var bestemt på at jeg aldri skulle ha E30 Touring, men kunne ikke la denne gå fra meg Skulle egentlig ikke ha 3-serie i heletatt Ta deg en tur på photoshoot med din å min en dag Må prøv å få t det ei hælg ja... Ska du itj ha dæ fælga no da... 9x16" keskin kt1? Satt å kjikka litt på annonsen din, men har ikke så mye til overs for øyeblikket Men fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 tru itj dæm passe hel shø... annja innpress på ix`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Ja, jeg leste noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå