zachariassen Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hei skal til å pusse opp en e30 86. så vil jeg gjerne ha på noen andre fangere enn de orginale med masse krom og dill. m-tec har jeg hørt ikke passer på så gammel e30? uansett, det jeg er ute etter er noe i den stilen. diskret styling som skal hellakkeres.. noen som har noe fint eller har tips til hva jeg skal se etter?
Spiritus Sancti Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Har du fangere i krom i grei stand? Da skal jeg ha de hvis du skal kvitte deg med de! Jeg er ved nøtterøy ukentlig, så kan hente de jeg! Kjøp deg m tech 1, det er jo til prefacelift.
zachariassen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Har du fangere i krom i grei stand? Da skal jeg ha de hvis du skal kvitte deg med de!Jeg er ved nøtterøy ukentlig, så kan hente de jeg! Kjøp deg m tech 1, det er jo til prefacelift. Hvordan ser disse m tech 1 ut da? vet ikke hva man skal si om standen jeg. de har vært lakkert sorte av forrige eier men har flassa av. litt overflaterust på dem men det går det an å pussbort med autosol. har prøvd. send meg nr ditt på pm så kan jeg sende deg mms av dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå