Jump to content

Motornett Facelift

E30Turboprosjekt
 Share

Recommended Posts

Har nå byttet motornett på min 325 preface til Facelift motornett.. Fikk da en kontakt med 3 stikkere til overs like ved dynamoen.. Er det noen som kan hjelp meg med hva den er til?? Dårlig forklart kanskje men..... Får jeg trøbbel med noe annet ved å gjøre dette?? Noen som kan hjelpe en som er ny i denne BMW verdenen?? Prøvd å finne noe om det her på forumet men klarer ikke å finne noe jeg blir klokerer av på den biten..

er det en sånn to-polet eller trepolet sak, lik den som går til tps'en?

i såfall har jeg to slike løse selv, den ene går til noe sånn kullfilter greier, og den andre går til en sensor som sitter på pluggledning #1

Den er trepolet.. Kan ikke alle disse fine forkortelsene, så vet ikke hva tps er jeg :)

Men har koblet til den som går ned i bunnpanna, er i nærheten der den jeg har til overs skulle vært.. Får hjerne i kveld, så får jeg se om den starter eller ikke :) Men ett annet problem som har dukket opp etter bytte av nett er att så fort jeg setter på igjen batteripolen så går kjørelys å alle lamper i instrumente på, uten att tenning står på.. Noen som har en god forklaring på det da??

• 2 months later...