Torek Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Ja, som topic sier har jeg to stk. ubrukte Falken 451 dekk til salgs. Jeg kjøpte noen felger som disse satt på, men dekkene er aaaalt for brede til min bil slik at jeg ikke har bruk for dem. ALLE bud og henvendelser gjøres i denne tråden slik at folk kan følge med på eventuelle spørsmål/svar som blir stilt/gitt Pris: 1000,-/bud. Dette er under halv pris sammenlignet med hva arvtakerene 452 koster nye hos http://www.dekkonline.com
In Flames Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Så det er dekk/felg x2 for 1k? Kunne du lagt ut bilder av felgene?
Bjrnar89 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Så det er dekk/felg x2 for 1k?Kunne du lagt ut bilder av felgene? Han selger ubrukte dekk, les en gang til.
Torek Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Bump. Kan leveres på div. treff i sommer.
Torek Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Hehe.. Jaja, hvis det ikke kommer noen høyere bud før førstkommende søndag så kan du få dem for den prisen Ingen vits at de ligger her og slenger.
Torek Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 700,-kr Hørte ikkeno mer fra deg, men du kan få disse til sommeren mot at jeg får sitte på når du sliter dem ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå