Torek Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Ja, som topic sier har jeg to stk. ubrukte Falken 451 dekk til salgs. Jeg kjøpte noen felger som disse satt på, men dekkene er aaaalt for brede til min bil slik at jeg ikke har bruk for dem. ALLE bud og henvendelser gjøres i denne tråden slik at folk kan følge med på eventuelle spørsmål/svar som blir stilt/gitt Pris: 1000,-/bud. Dette er under halv pris sammenlignet med hva arvtakerene 452 koster nye hos http://www.dekkonline.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 bumpsssss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Ny pris: 1000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
In Flames Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Så det er dekk/felg x2 for 1k? Kunne du lagt ut bilder av felgene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjrnar89 Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Så det er dekk/felg x2 for 1k?Kunne du lagt ut bilder av felgene? Han selger ubrukte dekk, les en gang til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Bump. Kan leveres på div. treff i sommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 700,-kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Hehe.. Jaja, hvis det ikke kommer noen høyere bud før førstkommende søndag så kan du få dem for den prisen Ingen vits at de ligger her og slenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 700,-kr Hørte ikkeno mer fra deg, men du kan få disse til sommeren mot at jeg får sitte på når du sliter dem ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts