Jump to content

Garasjerydding Div M50 og E34

C0bra
 Share

Recommended Posts

Har liggende en M50B20 motor, skal være stort sett komplett med ledningsnett og hjerne fra E34. Ukjent tilstand, kjørt ca 210000km mener jeg å huske og muligens defekt toppakning. 1000kr

Har en M50B25 blokk med veiv, råder og stempler, ukjent tilstand. 500kr

Har komplett grå innredning til E34 sedan, litt slitt førersete ellers fint, med dørtrekk, dashbord, ratt og hattehylle. 500kr

Har NYTT paralellstag til M5 med nye styrestag til M5 og bærearmer til 850CSI(passer på e34, bedre alternativ, sfæriske foringer). Alt er nytt og ubrukt! 3000kr

Har travers og bærearmer fra 91modell 520, nylakkert for noen år siden ikke brukt siden. 500kr

Har diff fra 91modell 520, kjørt ca 210000km mener jeg å huske, skal være i grei stand. 500kr

Har manuell girkasse fra 91modell E34 520, skal være i grei tillstand kjørt ca 210000km mener jeg å huske. 500kr

Har framskjermer, frontfanger, bakfanger, lykter foran med grill/nyrer og muligens speil til E34. 500kr for alt

Har sikkert mer deler liggende også. Ring meg på 90683003 da jeg skjeldent sjekker forumet. Er interrisert i rask og enkel handel, grei pris hvis du kommer å henter flere av tinga :wink: Befinner seg i sandnes