pettah Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Jeg er ny her på forumet så tenkte jeg fikk lage med en tråd om bilen min. Jeg har akkuratt kjøpt meg en 520ia e34, dette utgangspunktet en førstegangsbil og en bil jeg har tenkt å lære meg å mekke bil med. Det som er gjort med bilen før jeg fikk den er: Montert nye lykter, framme (angel eyes) og bak Spoiler Bakrutesenker Lyktelister Senket, dempere og fjører 50/30 Frontlippe 17" kant felger, med 255 bak og 225 fremme Bygget om til v8 front Noen som kan forklare meg hva forskjellen på en vannlig rekke 6 front og v8 front? Ting som jeg har planer om og gjøre [] Skifte frontrute (pga. sprikke) [] Skife abs føler [] Montere ny dobbel endestuss på eksosen uten lyddemper [] Montere lydanlegg [] Lakere panseret i bilens farge [] Fikse sentrallåsen [] Montere nye frontlykter, lyktene lyser farlig dårlig... Bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Så jo fin ut denne, men jeg kan bare ikke fordra ''wannebe'' AE på biler med runde lykter, men det er jo din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Takk for det. Hva er AE lykter ? Har planer om og kjøpe nye frontlykter tar gjerne imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Sorte DE lykter er jo en sikker vinner på E34. fåes på gsbildeler.no, Koed.no og Schmiedmann.no ville og byttet grillen mot en "vanlig" shadowline grill. Ellers ser jo bilen veldig bra ut! har du vurdert å fått bilen lakkert sølv helt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Har tenkt på å fått bilen lakkert helt ned, men det er i hovudsak en billigbil så usikker på hvor mye jeg vil legge i den av store kostnader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå