rem0 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Etter litt søking og mange forskjellige svar har jeg sett meg nødt til å spør her Har koblet opp en sub i min e46 og er så å si ferdig, men det siste problemet ligger nå i å koble remote (styrestrøm) til min org cd spiller. Har lest mange forslag, som feks pin 13, gul ledning, kvit og grå, kvit og lilla osv osv, men uten ett multimeter er det veldig vanskelig å finne ut svaret på dette selv. Så hvilken pin eller ledning på den orginale business cd spilleren er det jeg henter styrestrøm fra? Noen med litt mer erfaring enn meg som kan fortelle meg det? takker hjertlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rem0 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 bump, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lordskodda Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har du amp'en plassert bak? I såfall er det enkleste å hente styrestrøm (remote) fra antenne forsterkeren. Den er plassert på venstre side bak samme deksel som jekken. Den går det en ledning inn på, som er hvit. Det er +12v remote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrebert Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Kan vell i utgangspunktet bare hente +12 fra bakre kjørelys, den går jo på tenninga, altså remote. Har hvertfall fått høre at det er en løsning. (har ikke det selv da ) eneste som kan være ulempen med det er om du har parkert bilen og satt på parklysa, så vil forsterkeren fortsatt være på. For kjørelysa er vell park-lysa bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rem0 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 sjønner men jeg har allerede lagt opp styrestrøm ledningen frem til cd spilleren, å derfor skulle jeg gjerne hatt ett tilkoblingspunkt fremme ved cd spilleren om dere forstår men for all del gode svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rem0 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 noen andre som vet hvor styrestrømen er på en e46 business cd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå