Arild1989 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Hei. Vurdere salg av min 2003 modell bmw 318 diesel. Bilen har per dags dato rullet 142 tusen kilometer, i mitt eie er bilen bare brukt til langkjøring. Ca 80-100 km daglig. Ellers har den blitt velholdt og fulgt alle servicer, kun vasket for hånd og polert jevnlig av meg selv. Det av slitedeler som har blitt skiftet i mitt eie er komplett bremser foran og bak, bærearmsforinger foran og stabstag. Når eg kjøpte bilen var den helt orginal facelift, i mitt eie har den fått endel oppgraderinger. Eg har montert m-tech 2 frontfanger, bakfanger og m-tech lippen på bagasjeluken. Svendsen eksos i Bergen har bygget sporteksos på bilen. Våren 2010 monterte eg nye 18 toms felger og justerbart senkesett ifra supersport på bilen. Dette skal skrives inn i vognkort 21 september, då den skal eu-godkjennes i to nye år. Ellers er bilen bra i lakken og fri for rust under og ellers. Negative med bilen det gråe stoff interiøret som har vannskader, noe som er vanlig på stoffinteriøret til bmw, pluss at m-tech 2 frontfangeren har noe hakk. Innbytte i billigere bil pluss mellomlegg kan være aktuelt, bilen må være nylig eu-godkjent og i grei stand med ikke for høy km. Prisantydning 140000,-. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Bump! Er åpen for bud eller forslag:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Ingen interesse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 I dag har eg hatt av alle bremsene og gjort rent, fikset håndbrekken på bilen og vasket bilen grundig:) Så no venter eg bare på å få skrevet inn senk og felger i vognkortet 21 september. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMarki Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 jeg byr 30k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 30 tusen:O Er du vittig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 No er bilen lagt ut på finn.no forhåpentligvis bedre respons der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild1989 Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Bilen er solgt:/ Får håpe den får det fint videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts