motocross4 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 SLETT!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rypskar Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Har du sjekket at registeret står riktig? Det er fort gjort å få kammen ett hakk feil når registerreimen settes på og det kan føre til at motoren ikke starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 kankje det takk:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisher Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Vell.. Hørtes ut som det rypskar sier er mest sannsynlig.. skjedde når verkstedet byttet topp pakning på en toyota jeg hadde. Veldig fort gjort i alle fall .. Hvis det er rett ville jeg sjekka at du har gnist, bensin tilførsel.. Og løse ledninger osv... Utover det så vill jeg aldri kjøpt en bil som ikke starta etter et topp pakningsbytte.. Fordi du vet aldri hvilken hobbymekaniker som har gjort jobben å hva han har gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 enig der assa:P:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts