motocross4 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 SLETT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har du sjekket at registeret står riktig? Det er fort gjort å få kammen ett hakk feil når registerreimen settes på og det kan føre til at motoren ikke starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 kankje det takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Vell.. Hørtes ut som det rypskar sier er mest sannsynlig.. skjedde når verkstedet byttet topp pakning på en toyota jeg hadde. Veldig fort gjort i alle fall .. Hvis det er rett ville jeg sjekka at du har gnist, bensin tilførsel.. Og løse ledninger osv... Utover det så vill jeg aldri kjøpt en bil som ikke starta etter et topp pakningsbytte.. Fordi du vet aldri hvilken hobbymekaniker som har gjort jobben å hva han har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 enig der assa:P:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå