tic`n Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Har fått en som er veldig intr i å bytte til seg min gammle bil i denne. Verdien på min ligger noe under denne. Samt at nøkklene er vistnok borte, så den må startes med skrutrekker. Står heller ikke på selger ved biltilsynet. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9986361884 Så lurer da på om noen kjenner til denne i Skien traktene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushs Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Har sett denne før, men aner ikke noe om selger. ser helt grei ut, men vet ikke helt om det er noe å gå for hvis man må starte den med en skrutrekker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 fort å bytte tenningslås da Link to comment Share on other sites More sharing options...
tic`n Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Tenningslås er greit nok, bare redd for at det er en anna grunn enn nøkkeltap som er grunnen. Siden den ikke selges av den som står som eier på bilen.. Eies av en dame som bor 9km unna han som selger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Samt at nøkklene er vistnok borte, så den må startes med skrutrekker. Mulig det er meg,men hvorfor står ikke dette i salgs annonsen å hvorfor står det selger,der navne til selger skal stå..Ville hvertfall sjekket med eier å ting først så du ikke,sitter der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tic`n Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Han ville gjerne møtes i morgen, så lurer rett å slett om jeg skal ringe Politiet i morgen for å ihvertfall høre om den kan ha blitt utsatt for tyveri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Ville nok hørt ja,kan hende det ikke er noe galt..Men kjipt hvis det skulle være noe,altid greit å være forsiktig uansett,koster jo ikke noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Hva med og ringe hu som står som eier da? Bare en ide jeg fikk altså... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts