AndreasBr Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Jeg har sett bak hanskerommet, men jeg leste et sted at den kunne være på førersiden også.. Noen som har peil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Bruker sitte på førersiden mener jeg.. Ta av dekselet under rattet.. Sitter skrudd fast med noe plastikk muttere under der en plass, evt i den holderen sammen med rele'er og div? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Hvordan kjennetegnes CCM'en? Altså, hva burde jeg se etter. Jeg har egentlig bare sett etter noe med en grønn og en blå tilkobling Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Hvordan kjennetegnes CCM'en? Altså, hva burde jeg se etter.Jeg har egentlig bare sett etter noe med en grønn og en blå tilkobling Er en sort liten boks.. på størrlse med sentrallås styreenheten ca (på 91/92/93 mod ihvertfall.. 93/94 så kom vel en annen styring for sentallås som ikke ser helt lik ut, så da er den litt dum å sammenligne med) Edit: ser vel ca slik ut: (denne er fra '93 med 11knappers obc (med cc)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Stor sak, liten sak? 10x10 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Forresten, er det noen enkel måte å se om man har CCM utenom å faktisk finne boksen? Kan det være at CCM er der, selv om bilen ikke ble levert med obc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts