AndreasBr Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Jeg har sett bak hanskerommet, men jeg leste et sted at den kunne være på førersiden også.. Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Bruker sitte på førersiden mener jeg.. Ta av dekselet under rattet.. Sitter skrudd fast med noe plastikk muttere under der en plass, evt i den holderen sammen med rele'er og div? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Hvordan kjennetegnes CCM'en? Altså, hva burde jeg se etter. Jeg har egentlig bare sett etter noe med en grønn og en blå tilkobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hvordan kjennetegnes CCM'en? Altså, hva burde jeg se etter.Jeg har egentlig bare sett etter noe med en grønn og en blå tilkobling Er en sort liten boks.. på størrlse med sentrallås styreenheten ca (på 91/92/93 mod ihvertfall.. 93/94 så kom vel en annen styring for sentallås som ikke ser helt lik ut, så da er den litt dum å sammenligne med) Edit: ser vel ca slik ut: (denne er fra '93 med 11knappers obc (med cc)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Stor sak, liten sak? 10x10 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Forresten, er det noen enkel måte å se om man har CCM utenom å faktisk finne boksen? Kan det være at CCM er der, selv om bilen ikke ble levert med obc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå