timle Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Ut fra bildene jeg legger ut kan dere gi bud på sakerne:) Dere kan gi bud på alt også 2500 kr så selger jeg hele sulamitten. Men må da hentes self:) 1diagnostikdatamaskin. selvstendig. henter strøm fra kontakten på bilen. Støtdemper tårnlager. solgt 1 panserdemper og 1 bagasjelukedemper Cruisecontroller. Blinkhendel og visker hendel solgt bakside av tenningslåsen. Ratt til e36. Taklukemotor. Kupevifte. Sentrallåsene. Alle dører og tanklokk. Startmotor 525 24 ventiler 3 abs følere. Komplett bensinpumpe med tankmåler. 2 stk stikkakslinger. 4 stk 15" dekk kapsler. Takluke bryter. Div moduler abs og selv diagnostik. Nakkepute holder bak for dem som ikke har nakkeputer i baksete. Motordeksel 525. Hatthylle som ikke er ødelagt og skåret i. Orginalt hengerfeste 525. kulen kan skru`s av. holdes av 2 store bolter. bud? Alle deler er i orden og fungerer som de skal:) da kan dere bare ringe meg å si hva dere vil ha:) tlf 92052187 TIM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinrinde Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 passer det rattet på E32? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vossagut Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Pris på rattet? Har du deksel rundt rattstammen og? Evt pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Klarer du å finne ut originalnr på tårnlagrene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Hvor mye for lysmodulen, den som slutter på 372? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts