Oddey Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Vurderer A selge et interior jeg har liggende som jeg hadde tenkt A bruke i coupen jeg kjopte for litt siden Det er gult, ganske strokent, mA bare behandle det litt pA ene hjOrnet, dette er rAtt interiQr folkens! bilder kommer ilopet av kvelden, mangler 3 siste ordene i alfabettet pA pcn nA, derfor er det rare ord . Pris: 10 000 kr interøret har samme farge som dette stilig farge, skal prøve å ta bilder av mitt snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 bump, ingen intresserte? er åpen for bud også, men kun seriøse bud da alle vet hva slik er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D_Nilsson Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Du kan ta bort annonsen, för jag har redan sålt MINA grejer! Tänk lite nästa gång innan du lägger ut andras saker på annons... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 ^ Han skrev vel at interiøret var likt, ikke at det var det som var på bildet Om du ender opp med å dele opp er jeg som sagt interessert i forsetene. Men er vel ikke så mange som trenger et gult baksete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå