Jump to content

E36 fusker merkelig. Problem med hjernen?

balle_klorin
 Share

Recommended Posts

Hei.

Min 318i e36 begynte plutselig å fuske på en merkelig måte. Det er veldig "raske" nykkinger. Ikke noe hosting eller tegn på dårlig bensinpumpe aktig, den bare dør helt i noen sekunder. Turtellernåla går helt ned på null og hvis det ikke hadde vært for at den ruller på giret så hadde den ikke startet igjen. Jeg tenker det må være noe som plutselig ikke får strøm....???

Har ikke funnet noen måte å fremkalle det på. Det bare skjer av og til. Den kan være tilnærmet umulig å kjøre i 5 minutt, så er den som normal i 1 time....

Noen forslag?

Har nesten akuratt samme problemet med min, har du m40 motor? si ifra hvis du finner noe, så skal jeg si ifra hvis jeg finner no

Mener jeg har M43...

Skal uansett si fra om jeg finner ut noe. Vurdere å dra til verksted og få lest av feilkodene,, mulig det kan gi noe relevant info.

Kan også nevne at dette ser ut til å skje på varm motor og ikke på kald.

I tillegg så går den fint på tomgang, og hakkinga skjer oftest når jeg har gir litt gass.

eg har akkurat det samme problemet med min m50b25. finner ikke ut av hva det kan være har byttet sensorer, plugger, plugg ledninger, innsugsbelg, bensinpumpe, og mye annet men finner ikke ut av det. du må si ifra viss du finner ut hva som er feil med din.