e30 tic Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Er ikke helt fornøyd med lyden i min e39 sedan 96 mod, kunne tenkt meg et bedre frontsett som aller helst kan drives av den nymonterte buisness spilleren. (må passe i org hull) Det er allerede lagt opp kabler for sub av forrige eier, har bmw sine gamle spillere uttak til ekstern forsterker altså? Ellers har jeg 2x10 rf og en kondensator liggende i tileg til en del forsterkere som har hopet seg opp i årenes løp. Som dere skjønner har jeg ikke store krav, men litt bedre må det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perpilot Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Det er linjeutgang på buisness spillerene ja. Noen biler har forsterker i bagasjerommet sammen med cd-skifter og navigasjon. Vurderer selv en forsterker og nye høyttalere. Vil også ha et iPod kit fra DICE eller lignende (kobles på cd-skifter inngang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Det er linjeutgang på buisness spillerene ja. Noen biler har forsterker i bagasjerommet sammen med cd-skifter og navigasjon. Vurderer selv en forsterker og nye høyttalere. Vil også ha et iPod kit fra DICE eller lignende (kobles på cd-skifter inngang) Linjeutgang på Business cdspiller??? Er du sikker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 ligge vertfall signal kabler bak i min og iflg gamle eier hadde han hatt sub kasse osv baki og han hadde ettermont buisness spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Er ikke linjeutgang. Kan bruke en omformer fra høy til lavfrekventsignal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Ja, er vel Professional det er linjeutgang på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 jeg har nettopp montert ekstern forsterker i min e39 touring og det er en veldig enkel. Kjøp en høy til lav omformer. tilkoble den til hatt høytalerene lodd eller strøm tyv. enkelt og koble til strøm siden batteriet er i bagasjerommet remote kablen kan du bare hente fra antenne forsterkern mener den er vit/brun det fungerte bra. viss du skal legge litt penger i det for og bytte ut høytalerne i dørene osv. ville jeg anbefale et høytaler sett fra http://www.bavariansoundwerks.com/product/380/174/BMW-Speakers-Upgrade-E39-5-Series-M5/ det sette koster 500$ men det passer rett inn. eventuelt har du et pnp system på http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå