buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 HEY . i dag skulle jeg montere motoren i bilen så var det noen av pluggene i el nettet som ikke passa på motoren .. ???? skal man bytte el nette helt opp til hjernen ??? håper på svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 HEY . i dag skulle jeg montere motoren i bilen så var det noen av pluggene i el nettet som ikke passa på motoren .. ????skal man bytte el nette helt opp til hjernen ??? håper på svar . kanskje ikke så dumt å skrive hva du har gjort ? hvilken motor/bil osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 jeg skulle bytte motor i en automat e34 ,, så har jeg en delebil e34 manuel som jeg hat tatt motoren ifra så skulle jeg til å montere den i automat e34en . så passa ikke ledningen på motoren . så har jeg seff greid å klippe av ledningen på manuel når jeg tok ut den motoren fra bilen . så tror jeg har dritte litt på draget der .. fordi er første gang jeg bytter motor , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 så jeg lurte på om jeg enkelig skulle ha skrud av ledningen fra hjernen på bilen å så latt de følge med motoren ut på manuelen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 ingen som gidder å hjelpe ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 INGEN ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Du har vel egentlig svart på spørsmålet sjøl Du burde latt ledningsnettet fulgt motoren ja, pga det mest sansynlig også da er andre følere på den "nye" motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Klippe er aldri lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 JAJA ... er ikke noe å gjøre med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buzzy20 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 har vell lært til neste gang da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå