Kristian Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 kollevold og gundersen motorsport har compomotive
RS-Heggem Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Reyland motorsport har produsert opp igjen en serie av disse. £1200,- incl 17,5% mva http://www.reyland.co.uk/Details.asp?ProductID=202
JonasD Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Compomotive har også likense felger. dem er ute av produksjon for flere år siden Det er BBS RS også, men du får kjøpt de enda..
Bimmer327tic Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Tips på hvordan man får tak i sånne felger ønskes. Siden du bor i Sandefjord så er det jo bare og ta turen innom e18 motorsenter på Sem. Vet de forhandler OZ felger der. Eventuelt dekk1 i Sandefjord. De får jo alt av dekk/felg derfra, men tror de er litt dyrere.
M3 Yngve Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Jeg har vært sponsa av Hafnor og kjenner vel alle på Dekk 1 i Sandefjord. Men trodde dem hadde gått ut av produksjon, men for høre med Hafnor gutta. Larsen din utstilling bil, med metalick lakk osv, kler vel ikke rally looken så godt kansje. Men ikke sikkert jeg får tak i sånne, men er sugen på sånne, når M3 E30 skal taes frem og gjøres ferdig en gang.
SSM Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Larsen din utstilling bil, med metalick lakk osv, kler vel ikke rally looken så godt kansje. . Det er for gøy til å kjøre på bane til at jeg klarer å ha den bilen med sånn "depo" finish tror jeg! Sitter å snuser på bur, sparco R505 stoler og belter. Lugge ut bakseten og få på noe rå karbon plater Synd jeg har kjøpt meg leilighet bare Edit: The best from both worlds må være stikkordet! Show finish med rally look, hehe
M3 Yngve Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Har vel kosta deg litt også, men blir jo et fint bilde, da du en gang kansje står langt ut i sandfella, he he.
SSM Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Det får man prøve å svelge viss det skjer en gang hehehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå