Bmw-Lars Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Hei. Da legger jeg ut mitt prosjekt. Det er en E30 318ia 1990. Denne kjøpte jeg i vår av en som hadde kjørt av veien. De feilene som bilen hadde var da bulka/bøyd bakskjerm, rammevang og bakplate. Samt att det var hull i radiatoren. Og att den var fire sylindra. Så etter noen uker, så kjøpte jeg en svensk E36 325 av en i klassen. Så da bruker jeg den motoren. Ting som skal gjøres: - Rette opp bakskjerm, rammevang og bakplate. - Bytte begge innerskjerma bak, de ytterste. - Sandblåse/sveise rusta. - M-tech 2. - Lakkering. - Sette i M50B25. - 325 understell. - Coilovers. - Og prøve å få godkjent. Ting jeg har gjort: - Gs Silvertrack 8x17 Her er bilder av da jeg kjøpte den:
Bmw-Lars Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Her er bilder med felga: Endelig på vei opp igjen
Bmw-Lars Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Blir bra, veldig flink i sveis ser eg Takk Hjelper da på med sveisinga, men er mye igjen å lære Prosjektet blir over lang tid, ettersom jeg går på skole. Og har ikke all verdens i inntekt Men første prioritet er å få lakkert hele bilen invendig og utvendig. Motor blir tatt nærmere jul.. Må få jobba litt først
G-RACING Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Aiai, dette blir bra! Likte sveisinga di
Østgaard Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Dette blir bra. Ser vertfall ut til at du tar det grundig
Bmw-Lars Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Aiai, dette blir bra! Likte sveisinga di Takk
Bmw-Lars Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Dette blir bra. Ser vertfall ut til at du tar det grundig Ja, like greit å ta all rusta først når jeg driver. Kjett hvis jeg må ta rust igjen om ett år Men er litt usikker på fargevalg. Om jeg skal ha samme farge, har Sterlingsiber Metallic nå. eller om det er en penere sølvfarge fra Bmw?
Halbakken Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Hendig med sveiseapparatet du Så ut som litt av en oppgave, men du fikser da det ser jeg! Nice
Bmw-Lars Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Hendig med sveiseapparatet du Så ut som litt av en oppgave, men du fikser da det ser jeg! Nice Takk Det som var det mest vanskligste var å ta av bakskjermen uten å bøye resten Men gikk greit da jeg fikk tak i ett punktborr. Men har gjort en ny bunn det batteriet sitter bak. Det nedhakket på høre side. Må få kjøpt en liten sliper, så jeg får tatt den siste kanten på kanalen.
Halbakken Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Har en super kjip bulk på andre sida, vurderer å gjøre det samme som deg. Men ikke sjans i helvete at jeg får det sammen igjen på samme måte som du har fått til
Bmw-Lars Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Har en super kjip bulk på andre sida, vurderer å gjøre det samme som deg. Men ikke sjans i helvete at jeg får det sammen igjen på samme måte som du har fått til Hehe Men er ikke så vanskelig som folk tror. Jeg trodde det skulle bli mere vanskelig å gjöre det. Det jeg anbefaler deg, er å prate med noen som har drivi med det för. For de kommer med mye tips og råd. Men satser på å få sett på bakskjermen i morgen. Har kort dag på skulen så.
Halbakken Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Skal høre med no karrosseri verksteder her lokalt og se hva dem har å si Ja, du får fortsette med jobbinga du hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå