bmwe_e36 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 bruker 2 typer, som vi setter fast i 5" vinkelsliper, en som har slipe flate ned og en som har best slipe kant til sidene håper du forsto
Bmw-Lars Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hvilken stålbørste bruker du? Kjempeflott prosjekt! Tok ett bilde av de. Bruker den lille sliperen der jeg ikke kommer til, med stålbørster med 6 mm skaft.
Bmw-Lars Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 men la du bilen på taket når du pusset under ?? Nei, Lagde en så kallt "Veltepetter" Som man skrur fast framme og bak på bilen. Så kan man vri den rundt. Typ som denne: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=36_10105&products_id=948 Fikk de siste plåtdela i dag. Kjøpte litt ekstra da jeg bestilte. Skal bare bruke de som sitter med rammevangen framme. Har også fått ett styrestag uten servo.
Bmw-Lars Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 okei begynt å lure sjø Hehe, Hadde nukk blitt en del bulker Men han som lakkerer var å så på bilen igår. Han sa att det var å få slipt det siste, sveisa og sandblåst bare den rusta som er. Etter det er det lakkering under
Bmw-Lars Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 skjer det noe her? Har fått gjort litt, Men har hatt to dödsfall i familien på 1 dag. Så har gått med en del tid til forskjellige ting ved det. Men har fått gjort litt i går å idag. Har tatt bort det meste av asvaltmattene inni. Og har fått punkteborrene og de siste hjulene. Så har fått begynt å borre ut punkt på diverse biter.
Bmw-Lars Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Har fått begynt å lakkere litt. Sliper og så har jeg på zink-grunning. Men er det noen som har bilder av nederst på innerskjermen framme`? Og motorrom? Men er er noa bilder:
BD Racing Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Sinnsykt bra jobbet, med skrapingen der Men hvis du kun bruker de stålbørstene (negerkusene) kliner ikke bare tectylen seg da ? Blir for varmt og bare klisser seg ?
Bmw-Lars Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Sinnsykt bra jobbet, med skrapingen der Men hvis du kun bruker de stålbørstene (negerkusene) kliner ikke bare tectylen seg da ? Blir for varmt og bare klisser seg ? Jo, det gjorde det noen steder, der det var mye. Men var bare å slipe over ett par ganger, Så vart det bra. Kan vell oppdatere litt her og. Fikk sandblåst bilen i sommer, Skulle egentlig lakkere med engang, men han som skulle lakkere hadde litt mye å gjøre. Så har tatt sin tid dette nå. Men har hverfall fått tinnet alle steder der jeg har fått sveist. Og fått grunnet hele bilen med epoksy-grunning. Skal opp til han i morgen å sparkle og slipe ned bilen. Her er hvertfall noen bilder: På vei til lakkerer Grunnet
Bmw-Lars Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 stått stille ei stønn nå Stått stille her på tråden ja. Men har da fått gjort mange småting Og kjøpt en del deler Har blitt mye pussing og oppretting for å få det bra. Hvertfall gulve:P Så ikke ut, hadde vel kjørt av med den. Men har da fått sparkla og pussa en del idag. Glemte å ta bilder, men skar dit i morgen, så får se om jeg husker å ta bilder da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå