Bmw-Lars Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Kunne du vist oss din søknad til bt? Og ikke minst en update på bilen Det kan jeg ikke hjelpe deg med. Skrev aldri noen søknad, for jeg sendte en epost med noen spørsmål angående ombyggning. Da fikk jeg svar att de la eposten inn som søknad. Etter to uker så ringte en meg opp og pratet litt med meg angående ombyggninga. Også etter en to ukers tid til, så fikk jeg brev i posten at søknaden var godkjent
Bmw-Lars Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Har fått gjort litt igjen. Tar tid dette Har fått lakkert bensintanken og noen deler til. Bensintanken har jeg fått montert og lagt opp nye bensinrør. Måtte også kjøpe nye varmedeksler under Har også fått gjort litt med motor og motorrom Lakkert girkasse med bengalakk Endelig fått rota med til å få motoren nedi Fikk koblet til motoren, Men fikk ikke styrestrøm til starteren, Etter litt leiting, så fant jeg ut at det satt ett rele etter tenningslåsen, ettersom det var automat. Fikk koblet ut dette. Og med bensin på tanken så fyrte den Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere
tommyheimberg Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Skjer det noe med bilen? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
TM custom Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Hvilken fabrikant er de bremseskivene dine fra?
Bmw-Lars Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 G J E N N O M F Ø R T ! ! ! ! Tusen takk Hvilken fabrikant er de bremseskivene dine fra? Det vet jeg ikke, fikk de med når jeg kjøpte caliptere til 325. Men mener jeg har sett noe lignende på Ebay. ser knall bra ut dette! Tusen takk Har prøvd å få lagt ledninger pent i motorrommet, men blir for mye kabler under dekslet på torpedoveggen, så tror jeg må fram med avbiteren. Men er det noen her som har satt inn M50 i e30 før? Synes jeg ikke får slangene fra motor til radiator pene. Har prøvd med E36 325 slanger. Noen som vet hvordan slanger som passer best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå