Gisle1990 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 hei vi har byttet en motor i en e34 fra ein 12 vetilert til en 24 ventilert. noen som har koblingskjema for koblingen som går fra hjerne og motor til bilen ?. kontakten fra m50 motoren har en trekant i mitten og har 25 pinner. kontakten fra m20 motoren har en stjerne i mitten og har 20 pinner. takker for hjelp på forhand.
ALLSTAR Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 litt of topic men nå har jeg søkt i flere dager Hvordan er det å montere en M50 i en m20 bil? sånn mekanisk er det plug n play?? vet kontakten må moddes
Bandit Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Sjekk signaturtråden min, gjorde samme operasjon i fjor sommer
Towwy Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Da har du vell en m50 med siemens styring. Er vanskelig å få tak i koblingskjema på dette, byggde om en bil fra siemens til motronic for ett par år siden, men husker ikke hvor jeg fant skjema. Tror de med samme farge skal sammen, men husker ikke hvordan det var med resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå