Hesleskaug Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Onboard video fra Flemming Alm, Kenneth Moen og Tor Olav Moen. Disse kara er rå til å kjøre bil! http://www.autobloggen.net/?p=1698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 trur jeg hadde blitt sinn småstressa hadde jeg hatt en av de alm-brødrene oppi rævva rundt banen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 For en syk syk lyd i bilen til Tor Olav Moen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Haha, jeg ler mange ganger spontant av de råe sladdene til Flemming. Den karen er jo skrudd sammen med annen lengde på skruene enn vi andre. Helt utrolig hvordan han (tørr) å bruke den S2n sin.. kanskje enda mer imponerende på små og trange baner, der det er en halvmeter til kampsteinene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 det virker som det er et utrolig bra sladde-oppsett på den bilen?:S han tømmer jo 4 giret sidelengs på tørt:S:S med den "slappe" 700hk-motoren, er jo biler med godt over 1000 og 4x4 som ikke klarer det der, se på bilen til dahlback f.eks null grep er vel egentlig greia med den bilen..noe som i og for seg ikke gjør noe da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hjulvinklene hans er jo ikke akkurat 'optimale' for fortkjøring for å si det sånn.. ikke dekka heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 er overhodet ikke noe imponert over det der, med så mye effekt så blir det som å kjøre på vinterføret omtrent.. lurer faktisk på hvem av de gutta der som kan kjøre... da mener jeg hvem som kjører fort på skogsveier og rallyetapper... det hadde vært moro å se.. se hvem som er gode til å kjøre utenfor en sikker bane. Det er i hvertfall ikke mange banekjørere som hevder seg i rally. Dette derimot, det imponerer: http://www.youtube.com/watch?v=e-hOxd79MQY Han der er seriøst sjuk i skallen, han retter på beltet og kjører med ei hånd på rattet med flat fjøl 5 gir med, produksjonsfeil men det er imponerende, eier ikke frykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå