e30-Lars Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hei. Skal nå selge mine OZ WRC felger høystbyende over 4000kr Bilder kan ordnes om det er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hei. Skal nå selge mine OZ WRC felger høystbyende over 4000kr Bilder kan ordnes om det er ønskelig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Vil også gjerne se bilder. Hvis inpresset passer iX`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 beklager seint svar folkens. bilder skal bli i helgen:) fredag kveld håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Her er det bilder av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 hva har skjedd med felgen på nest siste bilde? er den skikkelig kantkjørt eller? er dekkene bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 hva har skjedd med felgen på nest siste bilde? er den skikkelig kantkjørt eller? er dekkene bra? Den er kant kjørt men er mye møkk på den også. men vil vise at den er skada så folk ikke vil bli lurt. men er ikke kast i felgen. dekkene er lagt på for bane bruk så ikke noe særlig til vei bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 hva har skjedd med felgen på nest siste bilde? er den skikkelig kantkjørt eller? er dekkene bra? Den er kant kjørt men er mye møkk på den også. men vil vise at den er skada så folk ikke vil bli lurt. men er ikke kast i felgen. dekkene er lagt på for bane bruk så ikke noe særlig til vei bruk prisen blir litt stiv da synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 bilde lyver er ikke på langt nær så stygg som der nå som den er vasket;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Da må du legge ut nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 gromme felger på e30:) hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-Lars Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå