Piggey Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 1993 520i Vurderes solgt, grunnet tap av førerkort. Bilen fremstår som en teknisk bra. innvendig er det ordinært grått stoff med ett slitent førersete. har netopp tatt 4hjulskontroll -Helt nye sommerdekk (borbet 205 55 16" 7,5" felg forran og 225 55 16" 9"felg bak (kjørt med i 1 mnd) -Greie vinterdekk på alu felg 15" -El-vinduer forran (ikke bak) -El-takluke -ABS -Airbag i ratt var uheldig og bunglet bakdør så den Bør skiftes(men kan kjøres med) + en liten skade på frmdør. bil har ingen eller svært lite rust! legger ut bilder i morgen 20 000.- kroner 97531901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 ¨veldig kipt å miste lappen. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hvor i landet befinner bilen seg? Hvor langt er den kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Står i Harstad.. er gått ca 250 000 km. bil er helt orginal og fargen er mørk blå(midnight blue tror jeg fargen heter ... fikk ikke tid til å ta bilder i dagslys i dag, men regner med at jeg skal få det til i løpet av morgendagen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Står i Harstad.. er gått ca 250 000 km. bil er helt orginal og fargen er mørk blå(midnight blue tror jeg fargen heter ... fikk ikke tid til å ta bilder i dagslys i dag, men regner med at jeg skal få det til i løpet av morgendagen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Gode gamle minner! Lykke til med salget Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AAA Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Byr 8 for den ved hurtig salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 skambud tas ikke imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 bil er solgt=).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå