Stoppie_Master Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Nesten ubrukte vinterdekk, kun brukt i noen uker. Selges da det er for liten rulleomkrets til min bil og dekkforhandler og forje eier på bil nekter å ta de i retur. Dekkene er av typen Vredstein Nord-Trac, og er piggfrie. Meget gode dekk uten at det koster "shorta". Dimensjon 205/55-16, produksjonsdato uke 40 i 2009 (under 1 år!!!). Er over 8mm mønster på alle dekkene over hele slitebanen, som ny. Kjøp nå, ikke vent til vinteren kommer! Prisantydning 2600kr,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hadde du bare bodd nærmere Drammen kunne det nok vært mer interresant for min del du veit ikke hva evt. frakt kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Tja, vanlig porto og oppkrav er jo 219kr. Men jeg vet ikke hva et løst dekk kan veie? http://www.posten.no/Produkter+og+tjene ... er/289.cms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Tipper det blir 1pakke x377,- eller 2pakker x298 i porto og oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Skulle møte en jåsspeis i dag som skulle kjøpe dekkene, men ikke han heller dukket opp. Og nu har jeg kjøpt meg nye dekk og ønsker å få de solgt, så ny pris blir 2600,-kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Innpress på disse? Bor selv på Stjørdal, så hadde vært lettvindt å fått tak i disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 De ble solgt i dag... Men har også disse: viewtopic.php?f=18&t=167697 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Åh, men disse passer vel ikke på min E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valpua781 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 A car rushed through the red light. Police: Didn't you see the red light? Driver: I did, but I didn't see you. No money no way in real life,no gold no way in game! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Åh, men disse passer vel ikke på min E36? Tror ikke de passer til en E36 nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå