Ballder Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Har du målt bensintrykket og eventuelt sjekket om pumpen mater godt på med bensin forøvrig da?
Jimxd Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Det har jeg ikke gjort enda nei. Rart at om jeg har max speed så er det ikke fusking i det hele tatt. Men ja det kan jo være pumpa. Noen mulighet for at det er lambda også? Kan også legge til at jeg syns det er litt ujevn på tomgang..
Jimxd Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Det har jeg ikke gjort enda nei. Rart at om jeg har max speed så er det ikke fusking i det hele tatt. Men ja det kan jo være pumpa. Noen mulighet for at det er lambda også? Kan også legge til at jeg syns den er litt ujevn på tomgang..
Fisher Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Du kan jo prøve å koble ut lmm å se om det utgjør noe forskjell Da kan du utelukke den om det er likt
Jimxd Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Det er likt. Det er allerede testa. Det som er gjort er : LMM TPS Sensor Bytta plugger Bensinfilter Dyserens samt rensing av hele bensinsystemet
Jimxd Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Det som gjenstår å teste er: Coil(er) Lambda Bensinpumpe Noe mer?
Fisher Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Lambda tror jeg du kan slå i fra deg.. Min var helt tett og det hadde ingenting å si på motorn annet at bensinforbruke var drøyt Dyser kan du jo bare kjøre på med en dyserens å se om det har noe effekt Men er litt plaga med noe av det samme faktisk.. Er mulig det er coil eller overføringa fra coilen å pluggen for min del... Kan være værd å sjekke de
Jimxd Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 jeg skal få kjøpt meg dyserens når jeg kommer hjem. som du sa så tviler jeg på at det er det som er problemet. men det er verdt ett forsøk. da kan jeg utelukke det. gjør godt for motoren uansett:)
SiohZ Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 jeg tok fra værandre coilene og pusset og renset di skikkelig... bilen var helt fin, til d startet og regne. kan være en idè og skjekke alt alt er tett. vet at disse motorene er overfølsome når d kommer til kondens. har du byttet gummien til coilene ? skjekk iaffal disse og se om d er noen sprekker. du kan også skjekke jordingen til toppen din. se at du har skikkelig kontinutet til den... håper du finner ut av dette! skal ta min til våren..
Jimxd Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg får muligens låne noen coiler snart så jeg får testa. Jeg SKAL finne ut av det før vinteren kommer. Bestiller snart splitter nytt av alt sammen, driter i hva det koster skal finne ut av det !!!
Jimxd Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Dyserens fullført å ingen forskjell i det hele tatt.
Iver Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Sjekk kontakten på MAT sensoren Fuktighet oppi plugghullene? Lugger det ekstra mye når du kjører motbakke?
Magnus M Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg hadde veldig like symptomer på min s50b30, i tillegg så gikk den noe høyt på tomgang til tider. Der var feilen at det var dårlig kontakt i kontakten til tempsensoren som sitter i underkant av innsuget.
Jimxd Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 hmmm Har du ett bilde. Har en anelse om hvordan den ser ut men er ikke helt sikker. Tok du den bare ut å rensa den godt å satt den i igjenn så gikk den fint igjenn?
SiohZ Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 vedder en majonespakke på at d er coilene dine som ikke er i 100% orden;) evt coilhettene! har du tatt di opp og skjekket for sprekker i gummien ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå