jsr-Racing Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 virker som det har noe gjøre med blandingen.. kansje den suger litt falsk luft en plass som tette seg når du enten får mer trykk eller at motoren legger.. kunne jo ha målt om den får riktig blanding på lavt turtall.. mener å ha hørt att noen har hatt lugging på disse motorene når veivhusvetilasjone var tett.. regner med du har sprayet med start gass på alle slanger egentlig og rundt pakningene på innsuget vist ikke er det lurt og prøve det..
Jimxd Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Ja jeg har sjekket hettene og sjekket etter overslag i mørket. Ingenting galt virker det som. Jeg har sprayet med startgass så si over alt. Jeg kan prøve igjenn men ikke noe respons. Er så fuckings rart. Den er ujevn på tomgang, sviver veldig tungt, faller ned til 500 omdreininger.. funker litt bedre når den er kald.. Er når den blir varm at den er udugeli. Men som sagt... Visst jeg grisekjører merker jeg ikke en DRITT.. da er den som at det ikke er noe galt..
jsr-Racing Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 min var til nærmet lik da slangen inn på tomgangsregulatoren hadde sklidd litt av.. men da kom det noe mer svart/hvit røyk.. vet ikke om din røyker noe mer eg?? ja høres ut som en gåte dette men når du endelig finner feil så kan det vere en bagatell =) håper du finner ut av det før det koster deg får mye
Jimxd Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Men vil det ha så store konsekvenser når du kjører også!?
Fisher Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 PRoblemet ditt ligner mitt jevli(320i motor).. må få beskjed når du finner det ut.. har planer om å bytte tomgangsregulatoren og bytte temperatur sensor i spjeldet.. Men det kommer til å ta litt tid før jeg får gjort det.. eu kontroll først
SiohZ Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 har eksakt samme problem med min s50b30... spennende om du finner ut, slipper jeg og lete.. om d er samme feilen da..
Jimxd Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 Ja Fisher du skal få vite det med en gang SiohZ har du testet noe i det hele tatt for å finne ut av det? kanskje litt lurt om vi prøver en ting hver liksom
jsr-Racing Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Men vil det ha så store konsekvenser når du kjører også!? ja vist motoren ikke får inn all den luften den har registrert i lmm så vil motoren få får feit blanding og kan da lugge noe og røyke noe mer..
Jimxd Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Ja legger ikke merke til noe mer røyk akkurat.. Men rart at den får nok luft når jeg gir på da.. Jeg betaler nesten penger til den som klarer å finne ut problemet mitt
Jimxd Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Problemet blir faktisk verre og verre.. Den hopper som faen nå.. Det gjorde den ikke før. Den humper frem og tilbake som om jeg tar ut og inn speeden nå..
jsr-Racing Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 eg har tro på at du har falsk luft en plass ville tatt av alle slanger 0g sjekket alle grundig siden det blir verre så vill eg tro hullet blir større..
Jimxd Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Ja jeg skal ta meg fri på tirsdagen nå og kjøpe meg noen bokser med startgass å gå over hele fuckings bilen.. Men syns det er så rart at det ikke skjer noe når jeg har full speed :s
Fisher Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Vanskeligere å oppdage når motoren går raskt da ^^
Jimxd Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 kan det med at den bruker lang tid på å starte ha med at det kan være falskluft ett sted tror dere?
Fisher Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Har ikke peiling....Feil drivstoff og luft forhold er jo et fint grunnlag til å plages med start i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå