Gjest Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hehe.. må nesten bare Le når jeg ser sånne klipp som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Han første der var passe gal! Tror det kunne endt relativt ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Galskap, rett og slett galskap!!! Littegranne feil sleng på ræva dær, rett ut i skogen, og kveld og mørkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Smart... Forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen som har stikki fra støttekontakten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen som har stikki fra støttekontakten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 dette er litt for harry spørr du meg... xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Volvo 240 er jo omtrent ikke brukendes til annet enn å sarve og kresje sunder og sammen, så bra dei holder på så de fæle bilene forsvinner fra gatene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Jeg mener at 240 er tidenes beste bil jeg.. stor deletilgang, enkel og holdbar konstruksjon med bakhjulstrekk innpakka i et solid og pent, klassisk karosseri. Alt hva jeg leter etter i en ultimat ungdomsbil. Også forbindes de med å vere harry og fra bygda, noe som er nok en faktor som gjør det til tidenes beste bil. Enkel konstruksjon som går styggfælt med gromdeler man får til de, sladdevogn nr 1 og pene biler med senk og felger og lakkerte fangere. Idioti det de driver med der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Jeg mener at 240 er tidenes beste bil jeg.. men så mener du mye rart da. 240 er helt grei bil. men langt i fra bil nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå