stigln Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Ser en som kaller seg CARPARTS PER på finn.no selger/skaffer alt av originaldeler og styling rett fra BMW Tyskland! Jeg snuser etter M pakke til min bil og han kan skaffe det for 12500+3500 i lakkering+2500for montering? Er dette rimelig? Lurer på om noen her har erfaring med han og om han er dyktig? Rovderacing reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Rett fra BMW Tyskland tipper jeg du må ta med en stoor klype salt. Eller,for all del, bestiller du det samme gjennom en norsk forhandler kommer også de delene fra BMW Tyskland... Har ikke hørt om fyren,men jeg ville sjekket litt rundt før jeg betalte 20 lapper for en sånn jobb,selv om det er tilsynelatende billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Rett fra BMW Tyskland tipper jeg du må ta med en stoor klype salt.Eller,for all del, bestiller du det samme gjennom en norsk forhandler kommer også de delene fra BMW Tyskland... Har ikke hørt om fyren,men jeg ville sjekket litt rundt før jeg betalte 20 lapper for en sånn jobb,selv om det er tilsynelatende billig. Takker så mye for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hva innebærer i M-pakken da? Kun utvendig? Eller innvendig også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Hva innebærer i M-pakken da?Kun utvendig? Eller innvendig også? kun utvendig! fangere,sideskjørt,grøftelys+alt av mont detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jearacing Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Spør han om passformen på E39 M-Fronten.. vet at de har hatt litt glis mot kanten på skjermen foran. Vet nøyaktig hvor han handler produktene sine:) Og det er i Tyskland ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Til E61? Spørr han angående bakfangeren, trooor bare leverandøren han bruker har til E60 nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Til E61? Spørr han angående bakfangeren, trooor bare leverandøren han bruker har til E60 nemlig.. Da kan det ikke være hos BMW tyskland!?Da må det være en styling sjappe der nede. Regner med BMW selger til E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Veit hvor han handler ifra, ifølge nettsidene deres har de ikke til E61.. Men sjekk "wabby" sin komentar her : http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=12251&start=61530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hadde en del kontakt med han for en tid tilbake og fikk tilbud på full pakke til e61. Han hadde da alt på lager inkl eksos, speil og diverse saker jeg spurte etter. Han ville også lakkere og montere. Liker nå å gjøre slik selv jeg da men Uansett, når jeg spurte når jeg kunne hente varene fikk jeg ikke mer svar plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 En kamerat av meg har mye kontakt med han fortiden. Tror han kommer til å bestille utvendig m-pakke + m-speil + spoiler til kofferlokk av han per. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 En kamerat av meg har mye kontakt med han fortiden. Tror han kommer til å bestille utvendig m-pakke + m-speil + spoiler til kofferlokk av han per. Hold meg underettet da er du snill! Hørt litt negativt etterhvert om han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nå har kameraten min bestilt komplett utvendig m-pakke + m-speil + spoiler til koffertlokket av han per. Han betalte et forskudd på kr5000,- for lakkering. Håper alt går smertefritt Holder dere oppdatert om hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Nå har kameraten min bestilt komplett utvendig m-pakke + m-speil + spoiler til koffertlokket av han per.Han betalte et forskudd på kr5000,- for lakkering. Håper alt går smertefritt Holder dere oppdatert om hvordan det går Den er god vicky81!! Ja får håpe det går bra og at lakkeringsjobben blir skikkelig utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Fikk endelig svar fra min lokale BMW forhandler på komplett M pakke+lakk+mont. pris 33750kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå