Johansensv Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Noen som har erfaring med dette? Ser det er "oppsett" for det under baksetet. Men kabler osv. kjekt om noen hadde gjort dette før. evt. bilde:) For tviler på det blir plass til turbo uten og flytte batteriet! :S
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Ikke bygg turbo før du har flytta heller Batteri og høy varme er som å dra i halen til en løve.. Det går dårlig etterhvert.. Finn ut hvordan du flytter det bak først, så kjører du på med beste problem
Johansensv Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Ikke bygg turbo før du har flytta heller Batteri og høy varme er som å dra i halen til en løve.. Det går dårlig etterhvert.. Finn ut hvordan du flytter det bak først, så kjører du på med beste problem Hehe, har erfart batterispreng på en hjullaster før. knallgass var ikke noe gøy. bare lefsene av klærne.. derfor jeg MÅ flytte batteriet:P
stian1990_2 Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Det er vel ikke værre en at du må legge en ny kabel... Du legger vel bare en ny pluss kabel der den gammle nå går, og legger minus en plass i nerheten, der det er god jord.. Husk å ikke vær gjerrig med tversnittet på kabelen, må være like stor, eller helst større da batteriet står lengere unna, dermed får du mer motstand i kabelen og spenningen synker..
Johansensv Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Det er vel ikke værre en at du må legge en ny kabel... Du legger vel bare en ny pluss kabel der den gammle nå går, og legger minus en plass i nerheten, der det er god jord.. Husk å ikke vær gjerrig med tversnittet på kabelen, må være like stor, eller helst større da batteriet står lengere unna, dermed får du mer motstand i kabelen og spenningen synker.. Så jeg må legge en ny kabel fra front til bak?.. Det er et koblingspunkt der bak, med en sikring imellom.. Vet ikke om dette er + ?
Johansensv Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Ser nå at det blir en kabel fra motorrom til bak:) Tipper det blir en grei dim. på denne og Takk for svar!
AlXz Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Tror jeg har liggende en strømkabel fra e34 520 touring med batteri under baksete..
Johansensv Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Tror jeg har liggende en strømkabel fra e34 520 touring med batteri under baksete.. Evt pris PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå