E30 Andreas Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 hei vet at dette har kommet opp mange ganger før, men får ikke noe furnuftig ut av søkingen. jeg har satt en s38b38 motor i e30 325n min, og gjenstår bare koblingen av ledninger. å iogmed at det er så mange andre som har gjort dette før, så sitter sikkert noen med koblingsskjemaer/oversikter over motorkontaktene osv? noen som kan legge dette ut her, eller sende meg det? og så lurer jeg på hovedstrømmen, i kabelharva er det 2 kabler som er til hovedstrøm?(ligger med coil ledningene) og ingen jording? alt jorder gjennom jordinga til blokka? om jeg har forstått riktig? er slik jeg har lagt det opp nå hvertfall, og når jeg setter på lmm kontakten så er det 12 volt i hele lmm huset? det vil si at når jeg legger lmm huset mot en brakett på innerskjermen så kortslutter det???? skal det være sånn? det måler 12v i 4 av 5 pinner i lmm kontakta??? hva har jeg koblet feil av hovedstrømmen? eller går dette vekk når jeg får koblet ferdig motorkontakta? (den runde) kommer tråd om bilen hvor jeg tenkte å legge ut detaljert alle ting jeg har gjort og god beskrivelse av koblingen, sånn at det blir lettere for nestemann. takker for alle svar Mvh Andreas
OLEZZ Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Spørr Kristian H. Foss. Jeg og han koblet opp på hans bil. Han har noe skjema og div. Det er jo lekende lett å koble opp.
E30 Andreas Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 gjort det, men har ikke fått noe svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå