Tucabi Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Noen som har bilde av baksiden av dashbord(instrumentpanele) fra en BMW E36? Evnt. Er det mye jobb og få det ut? Gjelder en BMW E36 316I 1993Mod
xyrioto Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 bare å skru ut de 2 skruene som holder det på plass i front, kommer an på rattet du har montert, kanskje det må fjærnes først for å få ut selve instrument huset, om det skulle være det du er på jakt etter da? på baksida er det bare helt vanlige stikk, bare å koble de ut å enheten er helt fri å frank
HMW Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Mener du dashbordet? Som da er hele saken inn mot vinduet.. eller bare instrumentet som blir antydet? Isåfall er det jo to helt forskjellige jobber Kan sende det et bilde i kveld om det ikke dukker opp noe før. Har et løst på verkstedet.
Dirty Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 dashbord og speedometer er jo 2 helt forskjellige ting, så han mener jo såklart hele dashbord ( hele shiteb) er litt jobb men er noe alle klarer vis du ikke har dårligtid
Tucabi Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Hehe, key. Dårlig ordlegging. Mente instrumentpanele da. Ikke hele dash. HMSW: Hadde vært kjempe fint om du gadd det =)
HMW Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Ja.. jeg har det løst også så det skal jeg ordne.. gi meg litt tid så kommer det etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå