AC Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 320 coupe 92 mod. bud Bilen henta eg frå tyskland i 2003. Var kjørt 133 000 km den gang. Etter det har det meste blitt skiftet oppigjennom Blien står nå på ca 315 000 km på telleren så er jo kjørt ein del. men slitedeler og div. er jo byttet oppigjennom. bilen er svart nå, org. rød. Bilen blir ikkje mye brukt så tenker heller å selle den. Har hatt noe fjusk med at den vil "kveles" med gasspådrag Trudde eg hadde fikset dette da eg skifta coil/plugghette... Men virker som det er noe som kommer av og til,kan gå lenge mellom kvær gong. men så selger den som den står med dei feil å mangler den måtte ha! Ellers: M3 look El speil m varme El stoler svart sport skinn El vindu ABS Klima ( mangler nokk gass) aldrig brukt dette. Bakrutesenk M look skjørt. Lakk/liming har sprukket! M look front fanger M look diffuser i org. bakfanger M kule(lys) manuellgir M lister Svart tak,hattehylle osv. alt svart Ringer i lykter forran å i speedometer 97 front. Bilen har valsa skjermer,står på 225-40-18 på 5 serie felger. Subber litt. Godkjent senk i vognkort. og med 215-40-16 på et.15 felg. (spedo just) Det som har blitt gjort etter eg kjøpte denne: Valsa skjermer Lakk Skifta frontfanger Skifta nyreramme Nye lykteglass ettermontert tåkelys i front skifta interiør nye baklykter nye diffuser skifta bærearmer framme,opphengskuler og foringer skifta ein del hjullager, foringer i bakstilling nye fester for travers i bakstilling bærearm bak skifta diff skifta bakakslinger bremserøyr bak dynamo radiator Nye speil ny bakre eksos skifta katt. lamda ringer i lyktene å i instrument fiksavindusheis/microbryter i førerdør sota glass + mye aent så eg ikkje kommer på vil eg tru Spør om det var noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Ja skal få lagt ut info i morgen ein gang,så alt kommer samlet her. Mistet alt etter å ha skrevet heile historien til denne bilen i ein halvtime Men bilen er i rogaland/jæren. pris skal eg tenke ut til i morgen. bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 intresert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Nei er ikkje int. i innbytte,da eg har nokk biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 pris hadde du tenkt deg? vil du ha en sykt strøken moped, Derbi DRD Racing (verdi rundt 25k)+ casher mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Hadde egentlig tenkt meg 45 000 Men er desverre ikkje int. i annet enn cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Synes bilen har gått sinnsykt langt da om den ikke er solgt enda når jeg har solgt mopeden. kan jeg gi deg 30k for den hvis jeg får den til 30 så er jeg 100% sikker på jeg kjøper den med en gang mopeden er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 æg ska hente ann te helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Då avskilter eg denne snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Nei den er ikkje solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Jeg er muligens interessert i den. Er det gjort noe annet en å omlakkere den? Tinnet skjermer og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå