Henning--- Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Selger unna delene fra TMS for jeg får ikke brukt dem. Alt er nytt, og ligger enda i eskene sine, er bare tatt opp og inspisert. Har følgene, trykk på linkene til TMS, så står det en god forklaring på alle delene : Alu motor og girkasse fester : "E46/E36/Z3 Solid Motor and Transmission Mount Kit" 250 dollar - 1500 kr Sveiseforsterkning til undervogn, større forklaring inne på linken : "TMS Reinforcement Package for E36" 190 + 27 dollar - 1150 +150 kr Dette ble bestilt fra usa for noen mnd siden. Har betalt frakt og toll for dette, så det blir ikke solgt for mindre enn prisene TMS tar for det. Er nye deler vi snakker om. ( Husker ikke eksakt hvor mye frakt og toll var på, men over 3 000 kr der, pluss en høyere dollarkurs. Totalt pakke hos meg havna på 11-12 000 kr. Selges samles for 7000 kr + frakt. Ønsker helst og selge alt i en pakke, men kan bli delt opp. Pakken er nå blitt delt opp, og nå er det bare sveisedelene og alu motor og gir-oppheng igjen ! Holder til i Stavanger området. PM funker greit Sms/ring etter 16:00 i ukedagene - 99 44 20 57 Mvh Henning
Dirty Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Kunne tenkt meg de alu foringene til bakstillingen mulig girkasse festene også. gir beskjed i morgen. så ser vi om det er solgt eller ikke
Henning--- Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Japp japp Ønsker helst og selge alt samlet som nevnt
sector59 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Jeg er innteresert i krengningstagene å motorfestene. Hva skal du ha for motorfestene viss dicky stikker av me girkasse festene?
mossel Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Har alle delene som er til salgs her montert på min bil, så om det er noen som er usikre på hvordan kvalitet etc. dette er så fungerer det meget bra! Turner er jo velkjent for å ha meget gjennomtenkte løsninger da de har mange biler som aktivt kjøreri USA (CCA, SCCA etc). Bump!
abbath Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Hei, siden jeg ikke får svar på melding så blir je nødt til og skrive her. da jeg hentet delene jeg kjøpte fra deg så manglet de indre stab stag foringene. når vi har en avtale og jeg fører over deg de pengene du skulle ha og noe mangler så syntes jeg det er veldig useriøst og ikke gi noe svar tilbake og når man selger noe så syntes jeg det er fear og gjøre opp på en orntlig måte. håper på svar snarest. mvh ole
Henning--- Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 abbath, du har mottat pm fra meg. Er ikke ute etter og lure noen.
Dirty Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 disse alu motorfestene, er ikke stor belastning når de ikke demper noe ?
Maloi Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Hvor mye vibrasjon blir det med motor/gir fester? Jeg hadde selv urethan foringen med alu hette på girkasse festene, å det vibrerte noe helt jævlig:)
Henning--- Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Såklart vibrerer det ! Må jo se på hva en ønsker, til og fra butikken uten lyd og moro = kjør gummi oppheng Skal den brukes aktivt vet jeg godt hva jeg hadde valgt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå