E12_520s Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Hei folkens, har et spørsmål som haster litt. Etter at motoren i touringen min raset på E6en inatt så har jeg måttet fremskynde planene med motor bytte. Har en M50B25 fra 525ia stående så blir vel hive ut M50B20en som står i og sette inn denne. Er ingenting som er så sjarmerende som å stå langs E6 klokka 4 om mårran med kæss motor:P Spørsmålet mitt er hva er det som må gjøres elektrisk for at dette skal fungere siden motoren kommer fra en bil med automat. Hva er det jeg må koble om, ligger sikkert svar her et sted, prøvde å søke litt men fant ikke, og er allerede igang med å skru for å gjøre klart så svar hadde blitt satt stor pris på.
E12_520s Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Bumpeti bump må da vel være noen som har satt en motor fra en bil med automat over i en med manuell eller bygd om til manuell, har bare koblingakjema frem til 92 uten vanos så aner ikke om det er noe annerledes her. Og hvordan start sperra i drive revers og manuell er satt opp nåran har automat etter 93. Setter pris på all hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå