Gå til innhold

Fæl glippe mellom frontfanger og nyrene!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte meg en alternativ M-tech frontfanger fra GS til min E36, men slet litt med monteringen. Da jeg skulle flytte over bjelken som sitter inne i fangeren fikk jeg den ikke nedi M fangeren! :? Endte med at jeg måtte fram med vinkelsliper og kutte vekk 4-5 cm av bjelken. Da fikk jeg festa bjelken til fangeren med alle klipsene, men da jeg monterte fangeren ble det en glippe på 2-3 cm mellom fanger og nyre :(

Er dette pågrunn av at jeg kutta bjelken? Skal selve fangeren stå i skikkelig spenn? For jeg tror jeg måtte brukt mye kraft for å klare å få den bjelken nedi fangeren! :?

Noen som har hatt samme problem?

Skrevet

Burde bare reist tilbake med den og spurt hva grunnen var. Dumt å kappe i ting om det ikke skal være nødvendig.

Edit : Du har hørt om pølsa som var for lang :)

Skrevet

Jeg dro til GS og hørte, og de mente at den skulle passe! Men er det lett å knekke de fangerene? Eller kan jeg prøve å bruke en del kraft for å få nedi en sånn bjelke?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den er i ABS plast. Så nå at de selger sånn bjelke til 350 kroner. Så det går jo an å kjøpe en sånn, også prøve å bruke litt mere kraft :P Men det var snakk om 3-5 cm som mangla, så spørs om det går :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...