Reintz Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Hei. Jeg kjøpte meg en alternativ M-tech frontfanger fra GS til min E36, men slet litt med monteringen. Da jeg skulle flytte over bjelken som sitter inne i fangeren fikk jeg den ikke nedi M fangeren! Endte med at jeg måtte fram med vinkelsliper og kutte vekk 4-5 cm av bjelken. Da fikk jeg festa bjelken til fangeren med alle klipsene, men da jeg monterte fangeren ble det en glippe på 2-3 cm mellom fanger og nyre Er dette pågrunn av at jeg kutta bjelken? Skal selve fangeren stå i skikkelig spenn? For jeg tror jeg måtte brukt mye kraft for å klare å få den bjelken nedi fangeren! Noen som har hatt samme problem?
HMW Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Burde bare reist tilbake med den og spurt hva grunnen var. Dumt å kappe i ting om det ikke skal være nødvendig. Edit : Du har hørt om pølsa som var for lang
Reintz Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Jeg dro til GS og hørte, og de mente at den skulle passe! Men er det lett å knekke de fangerene? Eller kan jeg prøve å bruke en del kraft for å få nedi en sånn bjelke?
Reintz Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Jeg er ganske sikker på at den er i ABS plast. Så nå at de selger sånn bjelke til 350 kroner. Så det går jo an å kjøpe en sånn, også prøve å bruke litt mere kraft Men det var snakk om 3-5 cm som mangla, så spørs om det går
HMW Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 ABS plasten pleier jo å tåle en trøkk.. ihvertfall hvis det er grei temperatur der du driver.
Jan Tore Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Kjøpte jo selv en kopifanger hos GS. Der passet bjelken ganske bra oppi uten å måtte bruke noe kraft. Det ble heller ingen glippe mellom nyrer og fanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå