olsensheep Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Heisann har en e30 som jeg leker me tanken om å selge/bytte.Har ikke dårlig tid så legg ut info og bilder av biler! skal ha meg vinter bil snart så kan ta e34,e36sedan.som del bet. Bilen: e30 318is Bilen er laget i 12 månde 1989 altså en facelift! Eksteriør: Bilen er forholdsvis orginal utvendig, den er diamant svart med shadowline lister. og noen enkle 5 eika 16" felger med merke "dezent"Har å noen andere 17 toms felger se bilder. orginale hella linselykter foran, og litt sota baklykter.Har bestilt gul film til front lykter. står forløpig noen e36 m3 look speil også montert,Men har org liggene! Bmw logo har også blitt fjerna fra bagasjelokk og panser, men er ikke gjort så vanvittig bra jobb! Interiør: Fine seter stoff seter ikke sport med 2 micro hull! svart taktrekk og orginal ratt. resten er forholdsvis greit utenom dekslet under rattet! har også nye mtech stoff matter! Understell: Bilen har powerflex i bærearmer foran, travers bak og diff foring ++. alt skal være i orden og med ventilerte slissa skiver foran og bak med bra klosser! rustfritt Scorpion eksos anlegg.+ grenerør komplett efektanlegg på denne. høytalere av ukjent merke! Rust! Bilen har ikke no spesielt me rust, er et 2x2cm hull ved batteri plassen i motorrom og litt på bakfanger på de vanlige plassene! Jekkfestene ser hele å fine ut. Motor er en 90 mod 325 motor . ny fordeler,plugger,coil,vannpumpe. Motor fusker litt vet ikke helt hva det er ,men driver å ser på det. kanskje noen tips på hva det kan vere ? har ny frontplate til den å litt diverse deler. Bilen er nylig EU godkjent å på nye skilt! Bilen er ikke Godkjent me 2.5L motoren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 "Bmw logo har også blitt fjerna fra bagasjelokk og panser, men er ikke gjort så vanvittig bra jobb!" Hvem faen fjerner BMW logoen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Pris? Ca pris ihvertfall. Er på leting etter noe lignende som dette. evt send pm hvis du ikke vil legge det ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 "Bmw logo har også blitt fjerna fra bagasjelokk og panser, men er ikke gjort så vanvittig bra jobb!" Hvem faen fjerner BMW logoen?! En Bmw fortjener nok Bmw-logoen sin, men hørt om clean-look!!?? Hørt om salgstråd??!! Bilen går nok fort hvis prisen er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Så klart fortjener BMW logoen sin. Ja, har hørt om clean look... Men liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 prisen er jeg usikker på i å med det bare kan vere bagatell? men, har bud på 35 som den står. har ikke lyst til å selge for det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 har ikke lyst å selge for 35?? mye er det du forventer å få for den a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 denne bilen har litt betydning for meg derfor jeg ikke har lyst til å selge for 35:D å at den ville steget i pris om jeg hadde fikset feilen det er det jeg mente med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 For 35 hadde jeg solgt på dagen! En bil med original firer (ikke lett å få godkjent, om overhodet mulig) med en motor som fjusker, og som ellers ikke har noe spesielt med seg, er ikke verdt gull og grønne skoger.. Men forstå at du er knyttet til E30'n, savner min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Affeksjonsverdi har dessverre lite å si for en eventuell kjøper, her er det markedet som bestemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 ja det er kanskje sant, men er til syvende å sist jeg som bestemmer om jeg vill selge eller ikke. da for kjøper selv velge om det er vert det eller ei nå er å fuskingen vekk :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ingen problem å få godkjent da! Flere som har fått invilga søknaden sin til å bygge om fra 316 til m50b25 f.eks. Bare vekta holder seg innenfor grensene, oppgradere bremser og sånt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 men 35 for en gamel ulovlig bil.. hmmm.. neivel.. lykketil med salget =) Kjett om du krasjer, da dekker ikke forsikringa mye gett, kjett om noen blir skadet å. da sliter du nok resten av livet som gjelsslave.. men GL with the sale =) (ps: hadde jeg fått bud på 35 hadde jeg nok dyttet bilen etter kjøper`n gett.. =) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå