rikard_ut Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Selger to stk 18" orginal felger. 8brei og 8,5. noe merker i dem. men ikke kast.. åpen for bud. ingen bud er skambud!! må hentes i akershus/oslo området. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reintz Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Inpress? Hva slags pris hadde du tenkt deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoha Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Passer disse til e39? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 må sjekke ut hva inpresset er.. husker det ikke i farta. men er jo orginale bmw felger så. jeg har hatt de på en e46. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 lurer på om impresset er 13.. var det eneste som stod på begge felgene. vanligvis står det et på felger. men her stod det ikke konkret et13. men står hvertfall 13 på dem. mer vet jeg ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 bump!! skal bare bli kvitt.. så kom med bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reintz Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Leste desverre litt fort første gang jeg leste annonsen, så jeg fikk ikke med meg at det bare var 2 felger til salgs Så da er det ikke aktuelt desverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
franka Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 hallo. kor mykje hadde du tenkt deg 1000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 bump!! felgene går for 1000kr!!! er dekk på ene felgen. andre felgen er rein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 bump!! ingen som trenger to felger? drifting? eller noen som vil ha felg i resvere.? er orginal felger!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts