Gå til innhold

GS Performance skiver eller EBC skiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har noen erfaring til disse bremse-skivene til E46 ? Er ute etter litt bedre brems/bitt, men har ikke råd til noe store dyre sett. Hva slags klosser burde jeg evt velge til GS Performance ?

Eller noen som har noen andre forslag? Alle svar mottas med takk :)

/jan

Skrevet

Hei, har nå prøvt ebc flere ganger,har ikke så god erfaring til nå med det.

Monterte USR ebc sammen med green stuff på min e82. etter halvt års bruk er det kast i skivene.

Hadde samme problem på min tideligere e46 men da med EBC turbogrove og green stuff, fikk kast etter en måned. fikk nye av ebc byttet til red stuff dette fyngerte bedre. men trenger litt oppvarming før optimal bremser, som var skummelt på vinteren.

Monterte Black Diamond og greenstuff på en e34 fyngerte som bare det. ingen tvil hva jeg skal kjøpe neste gang.

Har ikke prøvt GS sine, men du får hva du betaler for.

Skrevet

Akkurat ja. Hadde EBC Turbogroove med greenstuff på min gamle Esc Cos, og det fungerte veldig bra og Black Diamond på den ble det kast i...hehe.

Har også en Focus II nå, med EBC og greenstuff, har fungert greit i 2 år ca og 50.000 km, og nå er det kast i de. Er tydelig at ting er litt forskjellig på biltyper/merker, men som regel så får man det man betaler for ja

Er det noen andre som har prøvd GS sine skiver på e46 ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...