Lyktestolpe Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Noen som vet hvordan jeg får fjernet gasspedalen fra E46? Skal montere "gasspedal-plate" over pedalen, så må til med skruer. Umulig så lenge den sitter fast. Noen som kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyktestolpe Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Er det ingen som har en anelse? Vil ikke røske for hardt, heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyktestolpe Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 INGEN som har rotet med dette før meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Det er ikke umulig å skru fast pedalsettet uten å løsne pedalen. Noe jævla knot men ikke umulig Vet ikke om det er likt på E46 som E36 men det jeg gjorde på E36'ene mine var ganske enkelt å vippe toppen av pedalen til siden. (Mulig det sitter en slags klips der som må løsnes, men det ser du. Så sitter det en liten klips-sak i bunnen (inn mot torpedoveggen. Denne vipper du inn mot pedalen og lirker den løs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Her: http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=320518 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts