RaymondJ Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Lagt merke til flere ganger, ved nebremsing inn mot kryss f.eks, hører jeg et meeeeeget svakt "bong" lydsignal fra innsiden av bilen et sted. Akkurat som det er et signal som sier fra om noe. Veldig svakt, bare så vidt jeg kan høre det, men hører det ofte, muligens hver gang jeg bremser ned. Rett før bilen står stille, rundt 10-20 km/t. Hva i alle dager er dette? Signal for ett eller annet? Eller er det bare i hodet mitt? Men helt klart et lydsignal som kommer ut av en eller annen høyttaller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaymondJ Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Ingen som har dette altså? Lagt merke til det flere ganger idag også. KAN faktisk være fra ettermontert mobilholder/handsfree den kommer. Når jeg tenker meg om hørte jeg det tydligere før, men pga at jeg ikke bruker den handsfreen har jeg demontert den og lagt den bak midtkonsollet. Og derved burde den høres dårligere... hmmmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts