dude Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Den "ekspansjonstanken" som er bak med påfyllingsrøret, nåken som har prøvd å fjerne den? Vil det ha praktisk betydning? Er hensikten avluftin/resirkulering? Festet mitt er defekt, så den henger&slenger.
dude Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Vurdera å fjerne min og, dersom eg ikkje blir overbevist om at eg kanskje bør beholde den...
Kristian H. Foss Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Fjerna den på en tidligere bil jeg hadde, da det bare trakk falskluft. Eneste jeg vet har en liten betydning er at det kan bli vakum i tanken om du blinder slangen/ røret til tanken. Må isåfall ha et tanklokk med et lite pustehull i.
dude Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Kan kanskje berre ha dei slangane frå tanken opne som avlufting og blinde den slangen som går inn på påfyllingsrøret?
Kristian H. Foss Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Det går an, men kan bli litt bensinlukt, og sikkert ikke helt bra med bensingasser i motorrommet.
dude Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Ekspansjons-tanken ligger i høgre hjulhus bak med påfyllingsrøret på bilen min.
Kristian H. Foss Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Ok, trodde den kansje satt i motorrommet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå