Gå til innhold

#SOLGT#

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Chrome hjulbuen er fjernet, M-fanger er vekk og det sorte panseret er det som føyk i frontruta! Så det erstattes med ett grønt panser!

Har også 1 sett med estorilblå framskjermer fra M3 samt 2stk bagasjelokk, den ene med M3 vinge m/bremselys! Pluss originale M3 sideskjørt begge sider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

intressert i og bytte i e30 325 touring? med en liten skade foran? og 7000 fra deg. Her kan du tjene penger. derfor jeg sier det. Ser at du skal ha nyere bil men da har du jo mulighet til og kjøpe deg en litt dyrere bil. Jeg trenger byggebil nå. Den er eu godkjent og går som en klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hengerfeste er ikke ofte en ser på e36 coupe, avtagbart? er bilen kjørbar sånn att det er mulig å ta buss ned til rogaland og kjøre hjem til bergen? evnt gå over bremsene på stedet?:P er det skinn int i denne?

Hengerfestet er fast, men etter hva jeg har forstått er det meget enkelt og skru det av ;)

Bilen er kjørbar ja, men trenger selvsagt prøveskilt. Dessuten er det kun sommerhjuø på bilen, så vil ikke anbefale å kjøre nå på vinteren.

Vinduet er sprekt pga panser som føk opp, men dette er stort sett under synsfelt, så det burde gå bra! Ellers så er bilen komplett utenom frontfanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...