Melkvik Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Hei kjøpte meg en 91 mod e34 med m50b20 idag, bilen har problem med sentralåsen, problemet er att når man låser bilen, går alle låsene ned, men etter på, så hopper låsen opp på dør hf, og dør vb. Kjent problem? Og når det gjelder visker intervallene, så fungerer viskerne kun på full guffe, pluss att spyler ikke virker, er dette sannsynligvis bryter? Takker for svar på forhånd:)
Melkvik Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 ingen som har erfaring på dette?
Melkvik Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Ingen som er kjent med e34 da?
VegarV Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Har 1991 e 36, og jeg har akkurat de samme problemene der! Merkelig kombinasjon av problemer
M30bXx Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 var en sikring som var gåen på en e34 jeg veit om, ellers er det vel GM modulen som styrer nevnet ting?, den kan være defekt?
Melkvik Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Hoppla, prøvde å bytte bryter på viskerne men det funka ikke, vet att motor på spyler osv funker, var det slik att gm modulen styrer visker intervall osv? er ikke eget relee for dette? isåfall hvor er det? GM modulen de store avlange "hjernene" man finner under baksetet?
Melkvik Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 leste forresten att en del har nevn att hovedsikringa ved batteri har vært synderen, sjekket dette, og sikringa er hel.
Melkvik Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 bumper denne opp, håper noen har litt innput, har trålet tråder om dette på bimmers, og kun funnet ut att det kan være gm modulen, eller relee?
stiva Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 leste forresten att en del har nevn att hovedsikringa ved batteri har vært synderen, sjekket dette, og sikringa er hel. er det den lange flate sikringen? jeg hadde en som så hel å fin ut, men når jeg løsnet skruene så jeg at den var sprukket helt inntil. (tretthetsbrudd ble det kalt.)
nightmare Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Jeg vill gått for de Avlange "boksene" under setet bak. det var iallefall feilen på min gamle e34. vindusviskeren funka kun som din, og hverken sentrallås, takluke eller elvinduene fungerte. du kan tru jeg ble glad når jeg bytta den boksen. (er to) husker ikke eksakt hvem av de det var. men er en av de boksene som var mitt svar iallefall. bare bytta den. og da funka alt sammen ta og lån av noen du kjenner som har e34 så finner du ut om det er feilen
TheMan Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Når det gjelder sentrallåsen, så hadde jeg det samme på min. Det er (tror jeg) nok pga. at låsene og det innvendige låsesystemet inne i dørene er dårlig smurt og at det "henger" litt. Det hjalp f.eks. at jeg oljet låsen på bagasjeromsluken, det reduserte hvertfall litt av problemet.
M30bXx Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 ja, du kan re sette disse modulene, det er 2stk under baksetet( ser ut som vhs kasetter). koble ut batteriet, ta ut begge modulene i noen min, sett dem inn å koble til batteri igjen. prøv å søk på Fusible link e34 også, trur det også kunne forårsake disse problemene du har( har akurat fikset dette på en bil selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå