rexsuper Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Jeg har stiftet famile og har fått behov for større bil - les stasjonsvogn Jeg har således tenkt å selge min særdeles velholdte BMW 528iA 99 modell. Den er helt original, farge sort og har beige skinninteriør. Kilometerstanden er ikke mer enn 78.000 - noe som vel er oppsiktsvekkende lavt, og som skulle tilsi at bilen ikke er utslitt. Både jeg og den forrige eieren bor i Bergen, og i det daglige har vi har ikke hatt behov for bil i noen særlig grad. Dette er forklaringen på den lave kilometerstanden - og i tillegg er de fleste av kilometerne kommet til ved langkjøring. Bilen har komplett servicehefte som dokumenterer kilometerstanden. Både jeg og den forrige eieren er entusiaster som vet å ta godt vare på sine biler. Bilen er således meget velholdt, og er nettopp blitt EU - godkjent. Jeg har ikke tilgang på bilder på denne pcen, men de kommer etterhvert. Veiledene salgspris er NOK 145.000,- ferdig omregistrert. Send PM om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexsuper Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 enormt bra respons her da prutningsmonn er til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenO Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 responsen kommer vel når bildene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå